Content optimalisatie

Veel traffic naar een site die het verhaal niet duidelijk verteld werkt niet. Hetzelfde geldt voor een site die de klant niet verleidt!

Door middel van diverse methodes is het mogelijk inzichtelijk te maken wat een klant precies doet op uw website en obstakels naar conversie te identificeren en de verleiding te vergroten. Deze inzichten zijn eyeopeners waarmee het rendement van de kostbaar verworven klik naar de website beter rendeert.

 

Heatmaps

Door exact te weten hoever de gemiddelde klant scrollt, waar hij klikt en waar hij zijn muis beweegt, zijn we in staat de klant naar de gewenste conversie te leiden.

Meer informatie

 

On page recording

Letterlijk zien hoe een klant zich beweegt op uw site, waar hij zijn muis heen beweegt en waar hij lijkt te aarzelen. Volg een converterende klant of juist diegene die direct vertrekt. Wat zag hij op zijn scherm?

Meer informatie

 

Google Optimize A/B testing

Iedereen kent het wel, de discussie of dat die button wel zichtbaar is en de juiste call to action bevat.

Een A/B test kan een oplossing zijn om gebaseerd op data een keuze te maken en te leren van de uitkomsten.

Meer informatie

Klantenreviews

Prima workshop

22 January 2014

Hoi Sjoerd,
Prima workshop gisteren in Drimmelen, onder het romatische geluid van de open haard.
Veel geleerd en dus veel werk aan de winkel om het allemaal nog beter te krijgen.

Paul Beelen, Linssen Yachts

Meer weten?

Heeft u vragen of wilt u meer te weten komen over content optimalisatie, laat uw gegevens achter en wij nemen dezelfde dag contact met u op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ontvang de

gratis PDF

“De 4 beste manieren om websiteverkeer te krijgen”

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

en meld mij aan voor de nieuwsbrief